ciddi ciddi bu kadar net bir gol yeme çabasını en son recep tayyip erdoğan gole giderken önünden birer birer çekilen defans oyuncularında görmüştüm.
bursa'dan bir sik olacağından değil de trabzonspor bugün onurunu ve karakterini bitirmiştir. bir daha 2011 diye konuşamazsınız.
04.06.2017 · 45. sıra
belkigelmezyarin
03.06.2017 19:07 ~ 19:09