chamberlein'ı fizik ve mental anlamında çok iyi gördüm, çok faydalı olacak, rebic de aynen öyle. şaka maka beşiktaş iyi transferler yaptı ama taraftarı alakasız derecede karamsar. en çok transfer yapan en iyi takım olmuyor beyler, takımınız gayet iyi.
not:fb
04.09.2023 · 8. sıra
jwill44
03.09.2023 19:44