Sık geçen başlıklar

3 eylül 2022 fenerbahçe kayserispor maçı 2

ekşi'de gör
sadece ben mi böyle düşünüyorum acaba?

kadro aciklanir: " x niye yok? y niye oynuyor" hemen taraftarımız gaza gelir jesus'a ya da yönetime saldırır.

fenerbahçe yenilir: "ahahahha bu sene de eğlence fenerbahçe " diye entry girilir ve taraftarımız hemen gaza gelip bazısının idamını ister.

fenerbahçe yener: " arda niye oynamıyor acaba" diye sorarlar. bizim taraftar yine mutlu olmaz hocaya saldırır.

sayın renktaşlarım burası arda güler'i yetiştirme, x i oynatma yeri değildir. arda yeri gelince oynayacaktır çünkü çok yetenekli ve hepimizin sevdiği bir oyuncu. lütfen gaza gelip kazandığımız maçta bile takıma saldırmayın. ben de çok memnun değilim bazı oyuncuların oynamasindan ama sonuçta rakibe top göstermemiş net 2-0 kazanmış olduğumuz bir maç var. bırakın kim oynasın kim oynamasın hoca karar versin.

biz 3-4 günde bir maç yapacağız. bjk çok tempolu ama haftada bir oynuyor aynı şeyi biz yapamayız. gs ise umut vermiyor ama toparlayacaktir çünkü onlar da haftada bir oynuyor. bize düşen yönetimi sevmesek, güvenmesek ve yaptığı çoğu şeyi beğenmesek bile hoca hatrina jj hatrina destek olmak. ben bu sene en çok jesus'a güveniyorum oyuncu değişir ama mentalite değişmez.

yani demem o ki lütfen gaza gelmeden takımı destekleyelim. maçı kazanmışız çoğu yorum olumsuz. bu olmamalı.

yaşa fenerbahçe.
pedro golden sonra kameraya “ne kadar fenerbahçe düşmanı varsa götüne koyayım” mı dedi bana mı öyle geldi.