Sık geçen başlıklar

3 ekim 2018 ekşi sözlük reklam rezaleti 1

ekşi'de gör
"entry şeklinde" reklamlar ile ekşi sözlüğün olaya boyut atlattığı rezalet.

edit: reklam "entry"si için (bkz: ing'nin %25 faizle yok artık dedirtmesi)

adblock edit: windows phone kullanıyorum*; dolayısıyla eli yüzü düzgün tek tarayıcı var o da microsoft edge. edge'ye de adblock kurma şansım yok. ne yani; ekşiye girmek için telefon mu değiştireyim?