"entry şeklinde" reklamlar ile ekşi sözlüğün olaya boyut atlattığı rezalet.
edit: reklam "entry"si için (bkz: ing'nin %25 faizle yok artık dedirtmesi)
adblock edit: windows phone kullanıyorum*; dolayısıyla eli yüzü düzgün tek tarayıcı var o da microsoft edge. edge'ye de adblock kurma şansım yok. ne yani; ekşiye girmek için telefon mu değiştireyim?
04.10.2018 · 46. sıra
efemsradyo
03.10.2018 00:07 ~ 00:25