aylık %2,37, yıllık %79,60 olarak açıklanmıştır.
enag ise aylık %5,03, yıllık %176,04 olarak açıklamıştır.
maaşımdan bu ay da %2,66 çalındı. tüik açıkladığı bu yanlış verilerle bütün memurların hakkına girmektedir. doların aylık %7 arttığı dönemde tüfe %2,37 imiş yersen. borsa ve diğer yatırımlarım olmasa her ay düşen alım gücümle eriyip biteceğim.
04.08.2022 · 24. sıra
idealist muallim
03.08.2022 10:01 ~ 10:07