bu zam değil; haraç bu haraç. zorbalık bu.
bunu savunan da halkından haraç kesen de istisnasız orospu çocuğudur.
avradın 50bin euroluk çantayla gezecek diye ben 3 liralık sigaraya 15 lira vergi ödemek zorunda mıyım? inek miyim lan beni sağmaya çalışıyorsun.
sen devletsin devlet. ben de senin vatandaşınım.
sen beni sikmek için çabalamayacaksın, beni müşterin olarak görmeyeceksin.
ama kızamıyorum ki. bu halk hak ediyor çünkü.
bunları domaltıp siksen, en azından içime boşalmadı diyecek zihniyette sığırlar.
18 lira nedir ulan. bir paket sigaraya 18 lira vermek nedir amını astarını siktiklerim.
sigara içmeyip, keşke şu kadar olsa diyenler; oğlum sigaranın paketi 50 lira olsa yine içerim ben. hem içer hem küfrederim.
peki sen ne yapacaksın? sırf kendi siyasi düşünceni savunmak adına böylesi haraç vermeyi bile savunacaksın di mi?
sen ve senin zihniyetindekiler yüzünden bunları yaşıyoruz zaten.
hadi şimdi siktir git domatesi, biberi sayarak al ibnenin evladı.
siz kadınların kızlık zarı diktirme sebeplerini tartışırken, birileri sizi çatır çatır sikiyorlar. hem de öyle sikiyorlar ki bu dikiş bile tutmaz.
ağlayanın gözünün ferini sikerim.
ekonomi çok iyi, batı bizi kıskanıyor. reis ekonomiyi çok iyi yönetiyor diyenler vardı.
sigara içmenin bile lüks sayılacağı günler geldi. gurur duyun eserinizle.
susarak, alkışlayarak ellerinizle getirdiniz bugünleri.
emeği geçen herkesin makam ayırt etmeksizin amlarına koyayım.
04.08.2019 · 1. sıra
kalemi kilicindan keskin olan adam
03.08.2019 00:00