pereira'yı yedikleri gibi djordjeviç'i de yemek isteyenlere inat, de colo ve vesely olmadan alınmış dördüncü üst üste galibiyete sahne olan eurolig maçıdır.
utanırlar mı, bunlarda deri öyle kalın ki… hayatta utanmazlar.
taktik bilmez mi demediler, çapsız mı demediler, komisyoncu mu demediler, kibrinden oyun kurucu almıyor mu demediler….
ayıp ya. biraz utanın ya. şu kulübü sosyal medya üzerinden yönetmeye çalışmaktan vazgeçin ya.
yönetime de sesleniyorum: eğer pereira'yı da kovmasaydın, işine karışmasaydın, takım elbette bir raya girecekti.
05.02.2022 · 26. sıra
kahverengi ceketli cocuk
04.02.2022 00:24 ~ 00:28