80'lerin teknolojisi. hicbir durumsal farkindalik kabiliyeti olmayan. gorece zayıf zirhli leopard2a4 tanklari ile yapilan operasyon. dusunun elimizdeki en iyi tanklardan. muhtemelen gerekli modernizasyonlar yapilsaydi bu acılari yasamayacaktik. en gelismis tanklar da atgm karisinda etkisiz kalabilir ama bunu en aza indirmek senin elinde.bolca zaman varken uyutulduk. altay gec bile gelmis olsa kapinda savas var. hem leopardlari hem de m60 lari yenilemek sartti. ama hala ayni kafa.
2 gunde saray yaptik diyen ve milyarlarca lirayi" itibar" icin cop eden adamlar,yillardir dibimizdeki savas icin en ufak önlem almiyor. gerekirse parcalari hazir al ama o tanklari yenile. parayi oraya buraya harcayan yonetimin de dunyayi takip etmeyen dar vizyonlu komuta kademesinin de taaa...
ayagina tas degmesinler,dualar bir boka yaramiyor,yaramayacak da.
05.02.2018 · 44. sıra
arpadam kaymakpuruzu
04.02.2018 00:06