gerçek anlamda rezalettir.
rezaletin daniskasıdır. bir şehrin dört bir yanı yanıyor.
o kadar istihbarat örgütü var ülkede. ve buna engel olunamıyor.
işte bu rezalettir. 13-14 ilde yangın var. daha da artacak gibi görünüyor.
ne iş yapıyorlar bu adamlar arkadaşım. o kadar teknoloji var elinizde. bu adamlar gökten inmiyor bu ormanlara.
şu kadar çevirme yaptık, bu kadar gbt yaptık diye övünüyor bakanınız.
buna rağmen bu adamlar elini kolunu sallayarak gezebiliyorlar.
pkk saldırdı, batı saldırdı diyerek sıyrılamazsınız bundan.
onlar terör örgütü, tabii saldıracaklar. asıl mesele ki biz niye buna engel olamıyoruz?
niye istihbarat birimlerimiz haber alamıyor?
ülkenin dört yanında yangın var ama kimse bunun farkında değil.
kimse buna engel olamıyor. işte acziyet budur.
30.07.2021 · 44. sıra
kalemi kilicindan keskin olan adam
29.07.2021 16:24 ~ 16:30