keşke kuş beyinliler her yendiğimiz takımın yerine ağlamasalar. lan bu ne çeşit eziklik, başlıkta alanyalı yok zaten de bu nasıl bir hissiyat bir de 00:00 entrisi parselliyorlar.
yendik, kupa kazandık, ne yapalım sevinmeyelim ağlayalım mı ne istiyorsunuz anlamadık ki. sevinmemiz de batıyor adamlara.
31.07.2020 · 24. sıra
kukla
30.07.2020 00:05