Sık geçen başlıklar

29 nisan 2017 büyük internet protestosu 2

ekşi'de gör
karneyle internet satilan gunleri de gorduk ya daha ne diyeyim.
1 mayıs'a 2 gün kala hızlarımızın artacağını beklerken, 50 gb kotadan sonra her 1 gb için 1 tl ödeyeceğimizi öğrendikten sonra başlayan protesto. internette kotaya hayır topluluğu tarafından başlatıldı, ekşi'nin de destek vermesi gerektiğini düşünüyorum.

twitter etiketi: #internettekotayahayır

olayın özeti şu: 1 mayıs'ta btk kararıyla firmalar akk sonrası hızlarımızı düzeltecek ve 2019 yılında akk'yi kaldıracaktı. ancak bunun yerine firmalar 50 gb, 35 gb gibi kotalar koyup bu kotayı aştığınızda her gb başına 1 lira alacaklarını söylüyorlar. buna karşı çıkıyoruz.

50 bin mesajlı donanımhaber konusu
facebook sayfası

güncelleme: turkcell genel müdürü kaan terzioğlu, kampanyayı başlatan kotayahayır hesabını twitter'dan engelledi. *