Sık geçen başlıklar

29 mayıs 2024 cb'nin başıboş köpek açıklaması 2

ekşi'de gör
bu milleti erdoğan erdoğancı yapmadı, bu aptal muhalefet erdoğancı yaptı. bu konu da en büyük kanıtı işte.

entrylerde milletin ıkına ıkına erdoğanı haklı bulduğunu haykırmasını okudum, "ilk defa" "nefret" "vallahi nefret ediyorum ama" gibi kelimeler havada uçuşuyor.

neden? bu aptal muhalefet yüzünden.

0 doğru yüzlerce yanlışla ilerleyen aptal muhalefet yüzünden, erdoğan 3 doğru 10 yanlışla ilerlediği için o 3 doğruya bile razı kalıyor bu halk hakikati haykırmak en büyük vicdan ve akıl muhasebesi olduğu için.

%90 erdoğancı oldu bak şimdi halk aptal muhalefet, mutlu musun? mansur başkanı bir tek ayırıyorum. onu da aday yapmayan bu muhalefete "..." şu 3 noktada aklımdaki tüm küfürlerle selam söylüyorum.