Sık geçen başlıklar

29 mayıs 2019 chelsea arsenal maçı 2

ekşi'de gör
adam demiş ki ne kadar önemsiz kupa, sırf o kupa türkiye'ye geldi diye 20 yıldır bununla övünüyoruz. kolay olsa 20 yılda 4-5 kere daha kazanırdık
tribünün sahaya yakın olmadığı stadlardan nefret ediyorum. kameralar nasıl konumlandıysa balıkesirspor-rizespor maçı izliyorum gibi hissettim.