yemişim maçını, bana böyle spikerler lazım. kendi görüşlerini politik doğruculuk ya da başka sebep nedeniyle çekinmeden söylüyor adam, helal olsun.
ben bıktım, son dakikaya 3-0 girerken, başıma bir şey gelmesin diye, bir takım galibiyete yakın görünüyor diyen tiplerden.
esaslı bir spiker tarafından anlatılan sıkıcı maç.
01.07.2021 · 9. sıra
sleepyhallow
30.06.2021 00:02 ~ 00:04