var olan durumdur. denedim %100 çalışıyor.
edit: rahatsız olanlar olmuş. yok acil işi olanmış da bilmem ne. atatürk'ten rahatsız oluyorum diyemeyen ıcıl ışımız ılıbılır diyor. 15 temmuz'da birileri konuşurken bir şey yok, 29 ekim'de ülkenin gerçek cumhurbaşkanı konuşunca auvv.
arkadaşlar atatürk'ten rahatsız olan varsa yapacağı şey belli. yallah arabistana
30.10.2017 · 10. sıra
fakirpislik06
29.10.2017 00:19 ~ 00:36