fox haber'i izliyorum şu an ve takımların yanında bulunan muhabir canlı yayına bağlanarak suud'ların onlara saldırdığını, kameralarını kırmaya çalıştığını söyledi.
önce takımlarımız sağ salim ve sorunsuz ulaşsın gerekli doğru açıklamalar sonrasında yapılır.
'demokrasi yok, istediğimiz gibi konuşamıyoruz' diye konuşuluyor yayında.
sakin olup önce herkesin sağ salim gelmesini bekleyelim, açıklamaları sonrasında değerlendirip ona göre yorum yaparız görüşündeyim.
yakaladığımız birliği açıklama yüzünden bozmayalım.
31.12.2023 · 28. sıra
inlovewithkafka
30.12.2023 00:18 ~ 00:28