faiz konusuna aşırı güvenen kişileri toplamış kurdur.
sürekli %20 lerde faiz verip işleri sürdürebileceğini düşünmek müthiş lan gerçekten :)
yani şu akplilerde dangalıklığın hastasıyım, resmen insanlık bugı tipler. ahahah yabancılar yağıyormuş türkiyeye ekonomi düzelmiş bık bık.. ahaha ulan yabancı vurguna geliyor, ki senin bu vurgunu sürdürebilmen için faizleri sürekli arttırman lazım hadi arttırdın içeriyi patlattın ki zaten %60 patlağı %90 a çıkardın, ee sen borç ödemeyecek misin veya merkez bankası tayyip ve damadının -50milyara kadar yedikleri paraları toplamaya başlamayacak mı?
yani ne bileyim faizi iki katına çıkarınca ekonomi süper olacak sence de gerçek olamayacak kadar kolay değil mi?
gerçi kime laf anlatıyoz, bu kişiler köprü yapılınca almanyanın çökeceğine 7-8 sene meydanlarda bağırarak inanmış gerim gerim gerizekalı yarı-insan tipler.
neyse yaa bırakalım tayyip bunları bağırtarak gütsün.
30.12.2020 · 33. sıra
neyemeyilli
29.12.2020 08:31 ~ 08:41