her liverpool iç saha maçı öncesi, ssports ve spikerlerinin en sevdiğim yanı maç öncesi tribünlerin topluca ynwasöylemeye başladığı an konuşmayı bırakması ve sesi yükseltip bizlere dinletmesidir. o sikik beinsports spikerleri konuşmadan duramadıkları için bu korodan hep mahrum kalıyorduk. adamsın erman yaşar...
tarafımız belli, allez allez allez!!!
30.12.2018 · 5. sıra
scouse solidarity
29.12.2018 20:31