sge 2:
'darıca'ya kademeli olarak su verilmeye başlandı" yalan haberleri belediye ve bağlı yerel medya organları tarafından sosyal medyaya servis edilmiş durumda.
nasıl bir yalan! nasıl bir manipülasyon!
saat 15'e geliyor. darıca'da damla su yok!
belediyeler yalan söylüyor!!!
sge:
saat 11 oldu, sular hala yok. ana isale hattında hava sıkışmış.
türkçesi: liyakatsiz işçileri, memurları işe aldık sırf akp ilçe teşkilatlarına üye diye. bu yüzden bir b planı yapmadık. bir de yılbaşı kutlayanları cezalandıralım dedik.
23'de gelmesi gereken sular hala yok. saat 4'e geliyor.
allah belanızı versin!
ananıza bacınıza sövdürttünüz!
işte belediyecilik!
işte akp belediyeciliği!
pandemi günlerinde kesinti planlıyorlar. işler plana göre gitmiyor. haliyle bir b planı yok. suların ne zaman geleceği belli değil.
yılbaşı günü sular yok.
insanlar perişan!
eğer yukarıda bir allah varsa...
allah belanızı versin!
01.01.2021 · 28. sıra
gehen gehen
31.12.2020 03:40 ~ 14:45