Sık geçen başlıklar

28 yaşına geldiği halde ailesiyle oturan insan 1

ekşi'de gör
yorum yazanin profilini incelerseniz bombos bir car olduğunu göreceksiniz. zaman harcamaya değmez, zaten anlatilani anlamayacaktir ama ozet geceyim: mutluysa sanane, zorunlu kalmissa sanane, tercihse sanane... :d
hayattaki enerjinizi bunlara mi harcıyorsunuz, bu kadar mi amacsizsiniz?