yorum yazanin profilini incelerseniz bombos bir car olduğunu göreceksiniz. zaman harcamaya değmez, zaten anlatilani anlamayacaktir ama ozet geceyim: mutluysa sanane, zorunlu kalmissa sanane, tercihse sanane... :d
hayattaki enerjinizi bunlara mi harcıyorsunuz, bu kadar mi amacsizsiniz?
18.09.2021 · 15. sıra
grikom
17.09.2021 12:41