türkiyede bundan önceki iktidarlar döneminde de hak hukuk demokrasi gak guk yoktu. ama onların çok büyük bir kurnazlığı vardı, özel hayata müdehale etmemek. insanlara nefes alacak boşluk bırakıyorlardı. hatta o yüzden "apolitik" olmak diye bir deyim vardı. etliye sütlüye karışmadan evinde kırıp kıçını oturabiliyordun. ama şimdi apolitik olamıyorsun. kendi paranla hatta fahiş fiyata bile ayaklarını uzatıp bir bira içemiyorsun.
kendi seçmenini konsolide ediyor elbet ama karşı tarafı daha çok konsolide ediyor. en apolitik adam bile pasif kalamayacağını anlıyor. bunu en son istanbul seçimlerinde yaşadı insanlar, maalesef ordan hiç ders alınmadı. bu adım çok ciddi bir adımdır ve ilk defa açık açık şeriat hükümlerinin uygulanmasıdır.
30.04.2021 · 28. sıra
tashak joe
29.04.2021 00:04