bu ve buna benzer başlıklarda, bazı yazılanları görünce sinirim hopluyor.
kafaya bak amk " hâlâ sinemaya gidene az bile, sinema mı kaldı lan? "
ulan ne gerizekalı, ne ahmak, ne dangalak adamlarsınız...
kaldı lan kaldı. sinema bir kültürdür, sen otur evinde izle.
adam bir bilet kaç para olmuş diyor, bu malın dediğine bak.
mal diyoruz ama, malın yine etinden, sütünden fayda var.
az bileymiş. bence senin gibileri de az silkiyolar, bu kafayla
29.11.2022 · 26. sıra
akm7
28.11.2022 11:35 ~ 11:40