büyük adamdın başkan,çok büyük.
takımı bir adama teslim etmemek için çok uğraştın ama başaramadın..
biz hakkımızı helal ediyoruz. sen ahirette kime hakkını helal etmeyeceğini iyi biliyorsun..
gün gelecek seni hasta iken üzenler, taraftar tarafından kovulacak bu klüpten.
allah rahmet eylesin koca başkan, biz senden razıyız..
edit : ne zaman adam oluruz diye her gün köşesinde felsefe yapıp ahkam kesen birisi, daha adamın teni soğumadan tweet atıyor. demek ki gazeteci olunca adam olunmuyormuş...
29.11.2021 · 29. sıra
cakmaayfon
28.11.2021 18:42 ~ 20:05