maçı izleyenler görmüştür: beşiktaş 9'u attıktan sonra kendi sahasında top çevirmeye başladı. manisalı futbolcular önce biraz durakladı, geri çekilip seyretti. ama sonra bir anda deli gibi prese başladılar.
neden?
çünkü çok gol yemekten daha fazla sizi aşağılayacak olan şey, rakibinizin size acımasıdır...
30.11.2017 · 42. sıra
ubur
29.11.2017 09:34