beşiktaşlı olarak gülüyorum ve yuh diyorum. hakeme orospu çocuğu demenin cezası 1 maç. ayıp lan. eyyam her yanı esir almış.
ayrıca mahmut uslu cezasıda rezalet.
29.09.2017 · 15. sıra
skby
28.09.2017 17:34 ~ 17:38