böyle bir teknik nakavt olamaz. boks tarihinde skandal kararlardan bir tanesidir. evet maçın galibi o anda joshua'ydı fakat takam da sakladığı son kurşunu kullanacağı raundlar geldiğinde gayet şuurlu bir şekildeyken, gardı yukarıdayken, düşmemişken gerizekalı hakemin kurbanı oldu. belki takam maçı kazanamazdı evet ama o müthiş mücadelesinin karşılığında hakemin maçın içine etmesi hiç de hoş olmadı boks sporu adına. spikerin maç boyu söylediği tek doğru şey bu maçın bir rövanşı olması gerektiğiydi. yalnız ilk kez bu maç sonrası wilder joshua'yı yer diye düşündüm. hayırdır inşallah..
edit: takam şu an konuşuyor, anthony'ye saygı, izleyicilere saygı tamam ama hakem maçı neden bitirdi biri bana anlatsın ulan diyor! ve haklı olarak rövanş istiyor.. adamsın takam adam.
30.10.2017 · 26. sıra
kebooo
29.10.2017 01:23 ~ 01:30