Sık geçen başlıklar

28 aralık 2020 beşiktaş'ın sivaspor'a attığı gol 2

ekşi'de gör
bu ne bilimsizliktir lan.
mevcut acilarin hic birinden topun tamamen cikip cikmadigi anlasilmiyor.
yan hakemin devam kararini esas aldilar karismadilar bu kadar basit lan nr tatava yaptiniz ak.
bir gsli olarak kıl payı da olsa gol olduğunu düşünüyorum...

burda suç fbliler de, bjk'liler de ya da gsliler'de değil. yayıncı kuruluşun bok yemesi hep bunlar.

göstersene amk hemen topun çizgiyle olan ilişkisini durdurup... kafalarda soru işareti kalmazdı. yok işte. bedavadan paraları cebe indiriyorlar anca.