olum mal mısınız? sigara tabi ki haram. bunu içen herkes kanser olma ihtimalinin yüksek olduğunu, ömrünün sonundan on sene kestiğini bilerek içer. bileklerini kesip intihar etmekten tek farkı vadesinin uzun süreli olmasıdır. vücuda hiçbir katkısı olmayan, tümüyle israf bir meret, ve neresinden tutarsan tut zararlı. bundan daha haram ne olabilir amk?
diyanet kırk yılda bir doğru bir şey söylemiş ama evet üstteki entry'ler gibi içki ve sigara vergileriyle alınan makam araçları konusunda da ayrı bir fetva bekliyoruz.
29.12.2019 · 29. sıra
determonist
28.12.2019 11:00