Sık geçen başlıklar

28 aralık 2017 beşiktaş osmanlıspor maçı 1

ekşi'de gör
ne güzel maç oluyor lan! quaresma yok. orta-kafa-gol organizasyonu yok. haliyle orta da yok. e quaresma yok. pas oyunu oynanıyor. negredo rahat oynuyor, defanstan top alıp dağıtıyor. pozisyon buluyor. quaresma yok demiş miydim? oğuzhan bile eski günlerindeki gibi oynuyor. bir de quaresma yok.