cihazda bir arıza oluşması o cihazın ayıplı mal olmasına ilk bakışta karar verilmesini sağlamaz.
tüketici koruma kanununa göre 20 (yirmi) iş gününde garantiden tamir edip size teslim etmesi şartı var.
adam 3(üç) iş günü içerisinde tamir eder geri veririz demiş. nerede rezalet anlamadım?
ha sen ulan arıza çıkardı götüreyim ellerinde yoksa bana üst modelini vermeleri gerekir mantığındaysan ve o iş öyle olmadıysa rezalet nerede?
30.12.2016 · 50. sıra
diashaya
11:59