anlamsız derecede yüksek bir zam yapılması olayı.
biz neden maaşlara yüzde 20-25 zam alamıyoruz? herkes iyi bir orta kesim olan biz mi kötüyüz? açlıktan ölelim mi?
29.08.2019 · 11. sıra
rasrasras
28.08.2019 08:24