merkezden talimat bekliyorlar.
normal insanların aksine bu tipler reaksiyoner değil, planlı şekilde çalışıyorlar. merkezden talimat gelsin anında ortalık kokuşur. kim bilir neyi bahane edip başkalarını suçlayacaklar.
29.02.2020 · 25. sıra
gominist redar
28.02.2020 09:04