Sık geçen başlıklar

27 temmuz 2021 corona vakasının 19.761 olması 2

ekşi'de gör
hala daha dışarıya çıkanlara, gezenlere, tatil yapanlara ihaleyi yıkanlar var. 1.5 sene oldu 1.5 sene. insanlar geçen yılın mart ayından beri evlerine tıkıldılar. sanki sürecin 1. ayında falanız da dangalak gelip ‘bu insanlar niye dışarıda ben enayi miyim’ falan yazıyor. enayi değilsin güzel kardeşim, asosyalsin. 1.5 senedir şu yaşadığımız şeyden yılmıyor, hala suçu azıcık hayatta olduklarını, yaşadıklarını hissetmek isteyen insanlara yıkmak istiyorsan başka bir ihtimal yok ortada. bugüne kadar koyulan tüm kurallara uydum. kapanıyoruz dediler kapandım, sokağa çıkmıyoruz dediler çıkmadım, maske takacaksın dediler taktım, aşı olacaksın dediler oldum, aşı yetmez maskeye devam dediler ona da uydum ama artık yeter, bir kapanma daha kaldıracak mecalim kalmadı. sen kendi başına kapan zaten hastalık öncesi de kapalıydın muhtemelen ama ben, senin herkesle durumun eşitlensin diye, kapanamam artık. bak daha işin ekonomik boyutuna, kapanmanın gün sonunda vakaları ertelemek dışında bir işe yaramamasına girmedim bile.
aşısız devamke. aşı kısır yapıyor hamınakoyim.

bir türkiye gerçeği. kapanma geldiğinde ağlayın da ağzınıza kürekle vurayım.