yerli ve milli faturadır.
komünist deyip beğenmediğiniz ovacık'ta suyun tonu 50 kuruş.ovacık belediyesi başkanına terörist,sizi soyanlara vatansever dediğiniz sürece o faturalar göte girecek.
tek vaadi asfalt yapmak olan adamlara oy verirseniz ağlamayacaksınız.
28.01.2018 · 46. sıra
oakpost
27.01.2018 20:54