Sık geçen başlıklar

27 nisan 2020 pentagon'un ufo açıklaması 1

ekşi'de gör
cok enteresan ya, cisim yercekiminden bağımsız hareket ediyor. kendi yercekim alanı var. bu yuzden bir yönde çok süratli giderken bile, aracın cephesi değisebiliyor ama hızı hic etkilenmiyor.

arabanizla otobanda son surat gittiginizi dusunun. haliyle aracin burnu ön taraftayken, istikametiniz ve hiziniz degismeden araci yan cevirdiginizi ama ayni hizla ayni yone dogru hic aksamadan gitmeye devam ettiginizi dusunun. yarattigi yer cekimini istedigi yone cevirebiliyor. garip bir olay.

bob lazar da bundan bahsediyordu, adam meger dogru soyluyormuş. uzayli araclarinin kendi yercekim alanlarini yaratabildiklerini soylemisti roportajinda. inanilmaz bir hizla giderken bir anda durabildiklerini, ama icindekilerin bu kuvvetten hic etkilenmediklerini soylemisti. normalde insan yapimi bir aracta bu sekilde bir ani frende ön cama yapisiriz, ama bu goruntulerden anlasildigi kadariyla, dunyadisi araclarin iç kisminda adeta ayri bir dunya ve cekim kuvveti var.

insan hayal etmekte bile zorlaniyor.

ha, biz bunlara kafa patlatirken, çoğunluk da "amuğa goyam fake la bu.. tost makinasiyla cekmisler ahaha.." felan diyor en fazla.. sen simdi boyle ust duzey bir teknolojiye ulasip, galaksileri aştıktan sonra, bu zekadaki varliklarla iletisime girer miydin? elimde olsa ben bile girmezdim.