omurgasız sinan oğlan'ın yapmış olduğu saçma sapan açıklamalardır. dinlemek bile zaman kaybı. açmanızı önermem.
izlemek istemeyenler için omurgasız açıklamaları özet geçeyim: "buraya sayın rte için oy istemeye geldim. kılıçdaroğlu parlamentoda çoğunluğu sağlayamadığı için erdoğan'ı seçtim."
benim bile izlerken yüzüm kızardı. bunlar nasıl insan yahu?
28.05.2023 · 10. sıra
malibudur
27.05.2023 12:50 ~ 13:02