çok şaşırdığım eklemeler. suçu kadına karşı işlersen 5 yıl, erkeğe karşı işlersen 3 yıl. bilenler beni aydınlatsınlar lütfen. bu ayrımcılık değil mi? anayasa bize her vatandaş eşit haklara sahip diyerek korumuyor mu? bu cinsiyet ayrımcılığı değil mi? kadınlar bizimle eşit mi olmak istiyor yoksa bizden üstün bir ırk olarak muamele görmek istiyor? doğuştan gelen ve seçme şansın olmayan bir durum için bu fark cinsiyet faşistliği değil mi?
aydınlanmak istiyorum
28.05.2022 · 50. sıra
insanri
27.05.2022 10:32