#143193217 ithafen;
yani adam burada gökyüzünün güzelliğinden bahsetmiş sen gelip burada manzara yarıştırıyorsun.
-kendisi mi dikti o binaları?
-binalar olunca gökyüzü cekilemez mi veya begenilemez mi?
-adam binasız gökyüzü görmek için işini gücünü bırakıp kırsala mı yerlessin?
bir kere de heves kırmayın be.
saygı duyuyormuş bir de. gerçekten minnettarız sana.
edit: böyle yazıp yazıp ardından; dünya, barış, halklar, halaylar diye edit girmeyin lütfen, vicdan yapıyorum sonra. bana da mesaj atmışsın, teşekkür ederim :)
edit2: başlık sahibi adam değilmiş bu arada.*
şöyle bi tepki aldım :)
edit3: o kadar muhabbet yaptık biz de ekleyelim bari. (ıstanbul havalimanı dolaylarında)
görsel
görsel
28.09.2022 · 36. sıra
bilinedorya
27.09.2022 07:12 ~ 12:04