attığımız golde bu yıl sevinmediğim kadar sevindim yenileceğimizi bile bile. o gol benim için emperyalist futbol düzenine atılmış bir goldü.
varsa yoksa 3 istanbul takımı. geçen hafta biri lehine diğerini katlettiler diye o diğerinin gönlünü almak? o diğerinin gönlünü alırken daha güçsüzü ezmek?
varsa yoksa bu 3 takım, herşey bu üç takım etrafında dönsün. düzeniniz batsın sizin. biz neticeye değil haticeye bakmaya devam ederiz sıkıntı yok.
hepinizin de alnının terinden ayrı ayrı öperim. canımız sağolsun.
yaşa gençlerbirliği!
29.12.2019 · 38. sıra
alessio facchetti
28.12.2019 00:02