Sık geçen başlıklar

26 temmuz 2023 fenerbahçe fc zimbru maçı 2

ekşi'de gör
--- spoiler ---

full as kadroyla maça çıkmışlar fark attık diye seviniyorlar.

yetmiyor yedek ağırlıklı maça çıkan galatasaray’a sallıyorlar.
--- spoiler ---

çıkmasaydın yarram.
maçı boşverin de biz neden konferans ligi oynuyoruz hakikaten ya? sebebini biliyorum ülke puanı düşüktü önceki sene 1 takım cl'de 3 takım konferans ligi'nde evet ama bu ne sikim sistem amk. çok kötüysek cl'ye alma bizi. avrupa ligini yani 2. seviye ligi neden pas geçip 3 takımı birden konferans ligine alıyorsunuz? 1 takım cl 1 takım avrupa ligi 2 takım konferans ligi de olsun bitsin. kim çıkarmışsa bu kuralı beynini sikeyim, mantığa ters amk.