- en kalbi duygularla selamlıyormuş
- ramazan ayı ile buluşturan rabbine de çok teşekkür ediyormuş
- ramazan ayının yarısını tamamlamışız
- kabinede değişikler yapmış, yeni aile ve sosyal hizmetler bakanı derya hanıma bekar diye saygısızlık yapmayacakmışsınız. en kısa zamanda kendisine koca bulunması talimatını vermiş zaten
- sosyal medyada yürütülen linç kampanyalarını kınıyormuş. ne olmuş yani derya fetöyü övdüyse... kendisi de kandırılmadan önce övmüş...
- kıbrıs’ı kimseye yedirmezmiş
- terör örgütlerine operasyonlar yapıyormuşuz... çünkü oylar düşmüş. her öldürülen terörist en az 0.1 puan getirirmiş
- askerlerimizi alnından öpüyormuş.
- ırak ve suriye sınırlarını terörden kurtarmışız.
- bu kararlılığı anlamayan varsa bi siktirsin gitsinmiş
- sözde ermeni soykırımı yalanmış.
- biden çok ayıp etmiş
- mesnetsiz, hadsiz ve gerçekler bağdaşmayan şeyler söylemiş
- batılılar acıları istismar ediyormuş.
- bizim acılarımızı kim dindirecekmiş
- batılılar çok riyakarmış, ikiyüzlülük ediyorlarmış
- şu işi bi tarihçilere bırakınızmış
- tarihçileri çağırın incelesinler diyormuş, onlar da inadına siyasi zemine çekmeye çalışıyorlarmış
- anadolu, ecdadımızın yönetiminde pek çok etnik gruplara huzurla evsahipliği yapmış
- batılılar osmanlı’yı kışkırttığı ve köşeye sıkıştırdığı için bunlar yaşanmış
- ermeni çeteler bizim topraklarımıza saldıranların yanlarında savaşmışlar. masum insanları öldürmüşler.
- 24 nisan’da trajedi anlamında hiçbir şey olmamış
- ermenilerin zaten acılarını her yıl paylaşıyormuş... daha ne istiyorlarmış
- ermenilere “hadi buradan taşının başka bir yere gidin” dedik diye, o gün bugündür soykırım diye sayıklıyorlarmış
- “kalk yerine yat” demekten ne farkı varmış bunun
- biden gelsin belgeleri incelesinmiş. o kör gözleri görebilecek miymiş
- buruşuk suratlı biden açsın göstersinmiş...
- yokmuş. ellerinde bir tane bile belge olmadan işkembeden sallıyorlarmış
- eyyy sayın biden, osmanlı yanlış bir şey yapmamış. ermenilere ait toplu mezar bile yokmuş. çünkü böyle bir şey yaşanmamış
- rusya, fransa ve amerika, asıl azeri kardeşlerimize soykırım yapmış
- kızılderililere neler yapmışlar, ulan herkesin gözü önünde olmuş
- kendi yaptıkları kıyımlardan hiç bahsetmiyorlarmış
- rusya binlerce almanı 1. dünya savaşında ölüme terk etmiş... asıl bunlardan bahsetsinlermiş
- amerika önce attığı atom bombasının, vietnam’daki katliamın, ırak’ta öldürdüğü masum insanların hesabını versinmiş
- soykırımdan bahsedenler önce bi aynaya baskınlarmış... götleri açıktaymış
- biz hiçbir zaman arşivlerimizi kimseye kapatmamışız. konuşacak olanlar belgelerle konuşsunmuş
- ermeni yalanlarına prim vermeyinmiş
- allah’ın izniyle üzerimizde oynanan oyunları parçalayıp atacakmışız
- amerika attığı yanlış adımlardan geri dönsünmüş, oradan ahkam kesmesinlermiş
- bizim ermeni toplumuyla hiçbir sıkıntımız yokmuş. barış ve huzur içinde yaşıyormuşuz
- ermenistan ile de iyi komşuluk ilişkileri bekliyormuş
- amerika ile müttefiklik ilişkilerimizi kendileri bozmuşlar.
- milli birlik ve beraberliğimizde aldığımız güç ile kendi hedeflerimize kilitlenmiş bir şekilde yürüyormuşuz
- bizi yolumuzdan döndüremeyeceklermiş
- eşit ve adil şartlarda bütün ülkelerle çalışabilirmiş
- bizim duruşumuza, kararlılığımıza herkes saygı göstersinmiş
- biden ile haziran ayında görüşecekmiş.
- biden’e diyecekmiş ki “ben sana çay ısmarladım, evimizde yer yatağında yatırdım, kıymalı kaşarlı pide söyledim, nasıl olurda ermeni lobisine kanarsın?”
- kardeşi aliyev ile de telefon da konuşmuş. öyle bi nasılsın falan demiş...
- cehape kendi halkına ihanet ediyormuş
- akp salgını en iyi şekilde yönetiyormuş. sağlık sistemimiz on numaraymış
- bedava patates ve soğan dağıtmaya tam gaz devam ediliyormuş
- bedava dağıtılan soğanların tadı acı geldiyse, birazcık sirkeli suda bekletinizmiş
- bedava patatesleri de haşlayıp salata yapınızmış... bedava soğanla çok iyi gidermiş
- ramazan bayramına kadar da bedava çorap dağıtacakmış. delik çoraplarla dolaşıp ülkeyi fakirmiş gibi gösteriyormuşsunuz... utanıyormuş
- sokak ropörtajlarını izliyormuymuşsunuz?
- nasıl hala "erdoğaaaan" diye yerlere kapaklanıyorlarmış değil mi?
- işte! seven sikilir, siken sevilirmiş...
- allah ömür verdikçe de sikm... ehmm şey "ülkeyi yönetmeye" devam edecekmiş.
- erdoğan'ın ailesi hariç, allah herkese şehadet şerbeti içmeyi nasip etsinmiş... kapağını açmadan önce çalkalayınızmış... soğuk içinizmiş
- ramazan bayramının ardından rakamlar düşecekmiş çünkü turistler gelecekmiş... gelmezse zorla düşürürmüş.
- vaka sayıları ne olursa olsun 5000’e düşürülecekmiş.
- hedeflenen rahatlamayı sağlamak için herkes daha fazla fedakarlık yapsınmış
- özel hastanelerde ücret talep eden varsa kendisine şikayet etsinlermiş. öyle şey olamazmış
- şehirler arası seyahatlerin tamamı yasaklanmış. izin almadan gezmeyecekmişsiniz.
- 29 nisan 2021 perşembe akşamı saat 19.00'dan başlayıp, 17 mayıs 2021 pazartesi sabah 05.00'e tam kapanacakmışız.
- anaokulu ve kreşler, 8'inci ve 12'nci sınıflar dahil, tüm kurumlarda yüz yüze eğitime ara verilecek, tüm sınavlar ertelenecekmiş.
- içişleri bakanlığının izin vermediği tüm işyerleri kapanacakmış.
- sokağa çıkamayan yaşlılar komşularını arasınlarmış
- tedbirleri istismar etmeyinmiş
- metafizik dilekler diliyormuş
- kapanış
27.04.2021 · 35. sıra
deadgodinme
26.04.2021 00:37 ~ 20:11