bu başlıkta fenerli taraftarların olaylar karşısında bakış açılarını gösterelim, trollün tekini de böylece ünlü yapmış oluruz belki.
beşiktaş sahaya çıkmış olsa, sike sike çıktılar derlerdi;
beşiktaş sahaya çıkmayınca, korktular kaçtılar derlerdi;
beşiktaş sahaya çıkıp bunları yense, tiyatro yaptılar dinlendiler bizi yendiler haksızlık diye ağlarlardı.
beşiktaş sahaya çıksa ve kaybetse, nasıl koyduk ama diye övünürlerdi.
yani diyeceğim şu ki bir fenerbahçeli her durumda kendini haklı çıkarmayı başarabilecek kadar yüzsüzdür. hadi bakalım, yakın maytapları kutlamalar başlasın, tff kupasında finale çıktınız.
27.04.2018 · 48. sıra
launchpad
26.04.2018 21:28