hay sokayım sizin çin virüsü - korona virüsü kavganıza. ulan toplu mezar yeri açılıyor şehrin göbeğinde, sizin muhabbete bak. ne olmuş diye başlığa giriyoruz dalyaraklar goygoyda.
edit: @lina rignahic adlı çaylak "anan da orada gömülü" diye mesaj atmış. bu nasıl bir aptallıktır. ne alakası var? bu tipler yazar olacak değil mi? sevgili sözlük sana bir sorum var. yazar alımındaki algoritman bu tipleri engelliyor mu?
edit2: @lina rignahic anıl cihangir. ismini tersten yazarak nick almış. te allam
27.03.2020 · 34. sıra
kuzeyli arte
26.03.2020 17:38 ~ 18:16