ben patronum. kamyonla kamyonetle işim olmaz...dı birkaç sene öncesine kadar. bursa'daki fabrikamın kapısında araç yüklüyor elemanlar. yanlarına gittim. aynı şekilde menteşeli bir kapağı vardı kapıdaki kamyonetin. bir anda sertçe bir rüzgar esti ve kapak kasanın önündeki elemana (sırtından) çarpacak şekilde kapanmaya geçti. bir refleksle hem kapıyı tuttum, hem elemanı uyardım. ciddi bir badire atlattık. araç sürücüsünü azarladım. zira kapağın kilidi vardı ama zahmet edip takmamış. o günden sonra bir daha çağırmadım kendisini. hatta kamyonet aldım ve otomatik kilit taktırdım üstüne.
arkasından kamyonet manyağı oldum. aracın her yeri ayrı tehlike. kamyonet kasası kupaya göre daha geniş olur. yan dikiz aynaları da daha çıkıktır bir otomobile göre. bizim aynalar da aynı. üstelik hepsi ortalama bir kafa hizasında. yolda yürüyen bir yayaya ayna çarpsa, kafayı deler. aynalara yayalar görsün diye ışık taktırdım. yetmedi sünger kaplattım dışını. kör noktaları gösteren ilave ayna yaptırdım...
bunların hepsini günde 2-3 saat kullandığımız araç için, aracı kullanmayan ben yaptım. işi araç kullanmak olan birinin yapmaması, ihmal olarak açıklanamaz. resmen taksirle cinayettir.
01.12.2018 · 29. sıra
4mpermetre
30.11.2018 15:47