Sık geçen başlıklar

26 haziran 2020 erdoğan'ın youtube canlı yayını 2

ekşi'de gör
n'oluyor diye açıp baktığım anda şu olay yaşandı;
erdoğan soyadlı gence söz verdi rte, akrabalığımız var mı gibi bir espri döndü. çocuk da yok maalesef hocam dedi, sonra başkanım diye düzeltti.

arkadan bir ses "gurur duyuyorum de"

insanların ne söyleyecekleri kulaklarına fısıldanıyor, kimse kendi düşüncesini dile getiremiyor, sürekli arkadan yönlendirme var.

bu mu şimdi "cumhurbaşkanı gençlerle sohbet etti"?
açın bakın başka ülkelerde gençlerle yapılan sohbetlere, gençlerin özgürce isteklerini dile getirdiği videolara bakın.

bizde ise bindirilmiş kıtalar.

bastım dislike'ı.
telekonferans yoluyla yapılacak buluşma. gençler dedikleri de akp gençlik kolları üyeleri. bazılarının bekçiliği eksik kalmış anlaşılan.