n'oluyor diye açıp baktığım anda şu olay yaşandı;
erdoğan soyadlı gence söz verdi rte, akrabalığımız var mı gibi bir espri döndü. çocuk da yok maalesef hocam dedi, sonra başkanım diye düzeltti.
arkadan bir ses "gurur duyuyorum de"
insanların ne söyleyecekleri kulaklarına fısıldanıyor, kimse kendi düşüncesini dile getiremiyor, sürekli arkadan yönlendirme var.
bu mu şimdi "cumhurbaşkanı gençlerle sohbet etti"?
açın bakın başka ülkelerde gençlerle yapılan sohbetlere, gençlerin özgürce isteklerini dile getirdiği videolara bakın.
bizde ise bindirilmiş kıtalar.
bastım dislike'ı.
28.06.2020 · 15. sıra
leadzeppelin
27.06.2020 00:54 ~ 01:01