(bkz: ışid'e kim destek olduysa sülalesini sikeyim)
edit: gg olacağını sanmam. ışid'e destek veren mi varmış türkiye'de. sanırım yoktur. en azından açıklamalara göre yoktur. tırlar türkmenlere yardım malzemesi neyse. böyle.
27.06.2015 · 43. sıra
asklepios26eses
26.06.2015 12:24 ~ 12:39