zenginin rezaleti bilem buram buram kalite kokuyor yeminle.
bir de bizim rezaletlere bak amnk, neymiş dominos 30 dakikada getirmemişmiş, yurtiçi evde bulamamışmış, 50 kuruşluk yoğurtlu sos...
fakirliğimden tiskiniyorum, tiskiniyorum..
27.10.2015 · 1. sıra
debauchee
26.10.2015 11:07