amerika sırf afganistan'da kalmak için niye 10 küsür tane kendi askerini öldürsün? amerika'nın afganistan'da kalmak için böyle bir bahaneye mi ihtiyacı var çıkmıyorum dese kim çıkarabilir adamları?
yine saçma sapan aptalca çıkarımlar yapılmış.
28.08.2021 · 40. sıra
subay
27.08.2021 00:02