skoru umrumda olmayan mac.
sampiyonluk falan, o tren kacali cok oldu. gs yurudu gitti gibi bir sey. fb de arkasindan cirpiniyor iste. bir umut belki gs tokezler diye.
bu rezil yonetim yuzumuzu yeterince yere dusurdu. duzeltmesi yine bizim tribunlere kaldi. o tezahurat gelecek olm!! yikacaksiniz o amk stadini!!
dedim ya yukarida, skor umrumda degil diye. umrumda olan tek sey o tezahurat. dun aksam fb taraftari bir bayrak acti. simdi o bayragi ileri tasima sirasi bizde. o girtlaginiz yirtilana kadar bagiracaksiniz!
sadece bunun icin takip edecegim bu maci. arada mevcut yonetim de nasiplenirse iste o zaman tadindan yenmez...
27.02.2023 · 4. sıra
tarraco
26.02.2023 00:14