Sık geçen başlıklar

26 şubat 2016 kalitehost iletişim rezaleti 1

ekşi'de gör
linç edeceksiniz biliyorum da bence nurettin haklı. hem beleş diye gel. sonra vıdı vıdı et niye para istiyorsunuz de. sonra da müşteriye böyle davranılmaz de.

nurettin diyor zaten: müşteri olmaya da niyetin yok diye.

donanımhabere yaz sen diye bitireydi nurettin efsane olurdu bence.

edit: (bkz: bedava peynir sadece fare kapanında olur/@davulcu vedat)