linç edeceksiniz biliyorum da bence nurettin haklı. hem beleş diye gel. sonra vıdı vıdı et niye para istiyorsunuz de. sonra da müşteriye böyle davranılmaz de.
nurettin diyor zaten: müşteri olmaya da niyetin yok diye.
donanımhabere yaz sen diye bitireydi nurettin efsane olurdu bence.
edit: (bkz: bedava peynir sadece fare kapanında olur/@davulcu vedat)
27.02.2016 · 18. sıra
davulcu vedat
26.02.2016 14:49 ~ 14:53